Je lepší soustředit se na obsahu, nebo placenou reklamu?
Máte nádherný web plný kvalitních textů a obrázků, a dokonce se i zobrazujete ve vyhledávání na poměrně vysokých příčkách? V tom případě si nejspíš myslíte, že žádnou odbornou pomoc nepotřebujete a vše zvládáte sami. Pravda ale je, že vždy máte prostor pro zlepšení. Marketingová agentura vám může poskytnout to, co vám prozatím chybí.
Efektivní optimalizace
Potenciál pro SEO Praha je obrovský. SEO (Seach Engine Optimization) je do češtiny většinou překládá jako optimalizace pro vyhledávače. Není to úplně přesné, ale tento název se ujal. Publikovaný obsah totiž musí být přívětivý nejen k vyhledávačům, ale hlavně k lidem. Jeho nevýhodou je fakt, že si na výsledky musíte počkat a tímto způsobem nelze okamžitě reagovat.
Na druhou stranu si můžete užít kvalitní a dlouhodobý přísun relevantních návštěvníků, kteří vám zvýší nejen návštěvnost, ale také konverze, a nakonec i zisk. Další výhodou je, že je na první pohled zdarma. Záleží na tom, kdo bude obsah tvořit. Pokud vy, máte to prakticky zdarma. Pokud copywriter, musíte ho samozřejmě platit. Vybudujete si díky tomu ale důvěryhodnost a brand.
Placená propagace
Pay Per Click, zkráceně PPC Praha je možnost, jak se dostat k uživatelům jinou cestou. Velkou výhodou je, že se tyto příspěvky zobrazují úplně nahoře ve výsledcích, ale zároveň je finančně náročnější. Spolehnout se ovšem můžete na to, že jde o velmi rychlý způsob, jak dostat k zákazníkům nové produkty, protože jste okamžitě vidět ve vyhledávání.
Cílit můžete přesně na zákazníky, které chcete a máte dokonalou kontrolu nad návratností své investice. Je zde přesně vidět, kolik šlo dovnitř a kolik jste získali. To u organické varianty není úplně možné. PPC je snadno měřitelná a rychlá. To jsou hlavní důvody, proč ji majitelé webů mají rádi. Na co byste se tedy měli soustředit? Odpověď je: na obojí. Zkombinujte obojí dohromady a získáte nejlepší výsledky.